انجام پروژه دانشجویی در شریف پروژه Sharif project

نتیجه تصویری برای ‪http://sharifpr.com/‬‏  انجام پروژه دانشجویی در شریف پروژه  Sharif project

 

انجام پروژه دانشجویی بدون در نظر گرفتن اصول اخلاقی باعث شده که دانشجویان بسیار متضرر شوند. از این رو شریف پروژه با سرلوحه قرار دادن اصول اخلاقی توانسته است اعتماد دانشجویان را جلب کند. لذا دانشجویان بدون دلهره بخشی از کار پروژه خود را ازین طریق به شخص دیگری واگذار میکنند. از جمله این اصول اخلاقی برخورد مناسب مسئولین و حفظ امانت دانشجویان و نظارت دقیق و منصفانه بین طرفین میباشد. علاوه بر این، پروژه دانشجویان را در معرض دید و دسترس سایرین قرار نمیدهیم تا حریم شخصی افراد حفظ شود.

       انجام پروژه دانشجویی در شریف پروژه چگونه است؟

مهمترین مولفه، انتخاب مجری های زبده از بین دانشجویان است که تجربه کافی در این کار داشته باشند. لذا ابتدا کیفیت برای ما مهم است و از کسانی که کار ضعیفی تحویل میدهند استفاده نمیکنیم. سپس با توجه به اینکه بین مجری ها رقابت ایجاد میکنیم، قیمت مناسبی ارائه میشود و گران نخواهد بود. مشتری با ورود به وبسایت به راحتی با شیوه کار ما آشنا میشود. و به سادگی فرایند سفارش و پیگیری را طی میکند، بدون اینکه هزینه ای بپردازد. سپس طی کمتر از ۲۴ ساعت سفارش را بررسی میکنیم و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی میکنیم. علاوه بر نحوه سفارش متداول موجود در وبسایت، امکان ثبت سفارش از طریق تلگرام نیز مهیا نموده ایم، تا دسترسی مشتریان بسیار ساده و سریع شود.

   حسن سابقه سبب اعتماد روزافزون شریف پروژه در کار انجام پروژه دانشجویی

معمولا کاربران مایلند تجربه خود را به کاربران جدید منتقل کنند تا باعث انتخاب بهتر آنان شوند. قبلا کاربران فقط می توانستند نظراتشان را به دوستان و خویشاوندان منتقل کنند. اما هم اکنون میتوانند در قسمت نظر کاربران وبسایت ما نظرشان را بنویسند. یا اینکه در نظرسنجی شفافی که در کانال تلگرام برگزار شده است شرکت کنند. همچنین کاربرانی که مایلند ما را به سایر مشتریان توصیه کنند از اشتراک گذاری گوگل پلاس که در قسمت سمت راست وبسایت قرار داده شده است اقدام می کنند. علاوه بر این سوابق ما در فضای مجازی و سایر سایت ها نیز قابل پیگیری میباشد.

 

منبع: http://sharifpr.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.